Image Map

19 nov. 2014

Essie - Hide & Go Chic

Min karl gillar att komma hem med presenter när han har varit iväg. Jag å min sida gillar att få presenter när han har varit iväg så det är en win-win situation kan man säga. 

Efter sommaren någon gång kom han hem efter ett Stockholmsbesök med bland annat denna, Hide & Go Chic från Essie.



Mellanblå kräm som täcker på två tre lager. Inget märkvärdigt men snyggt och fräscht. 



Ni som följt mig ett tag vet att blått inte är en personlig favorit men att det finns bra och mindre bra blåa nyanser. Detta är en av de bättre, lite piggare och knalligare och då går det ofta hem hos mig ändå. 



Inköpsställe: Present från sambon
Kollektion: Vår 2014

/Lela

6 kommentarer:

  1. Jeez, så snygga naglar du har! Färgen är kanonsnygg, helt i min smak. Älskar blå lack personligen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det är min "sommarnaglar". Under de kalla, torra månaderna får jag inte den längden utan att de går sönder.

      Radera
  2. Härlig blå färg måste jag säga :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)