Image Map

16 sep. 2014

Sephora - Hotter Under The Water

Hotter under the Water kommer från en av Sephoras Disneykollektioner, Den lilla sjöjungfrun. 



Det är en mörk, dammig lilablå. Så mörk att den på lite avstånd lätt kan tas för att vara svart. Det är först när det är dags att ta bort lacket som det tydligt syns på bomullspadsen att det är ett lila lack det handlar om.




Två eller tre lager på bilderna, minns inte vad det slutade på. Det var väldans länge sedan jag bar Hotter Under The Water. 
Vad gillar jag det då? Både och. Det är inget fel på lacket men snäppet för mörkt/svårbestämt i färg för att det ska bli en ordentlig fullträff. 




Inköpsställe: Present från Las Vegas
Kollektion: Disneyprincess, The Little Mermaid 2013

/Lela

4 kommentarer:

  1. Det är nog lite för mörkt för min smak, men ser fint ut på dig :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det! Men så har ju jag en förkärlek för mörka vampiga färger. Synd att jag totalt missa detta när jag var på Sephora i USA för ungefär en vecka sen.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar såna där lack som är så mörka att dom nästan ser svarta ut. Ser dösnyggt ut :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)