Image Map

18 sep. 2014

H&M - Golden Treasure

Här kommer en gammal dängare, Golden Treasure från H&M.



Det var många år sedan jag köpte detta på H&M, vet inte alls om det finns kvar i sortimentet längre. Ytterst tveksamt. 
Det är ett enkelt lack att jobba med. Tre lager täcker även om naglarna är i den längden jag hade på bilderna. Formulan är tunn men välpigmenterad så det torkar fort, även utan hjälp från snabbtorkande topplack. 




Jag gillar den rödton som finns i, lite skitig antikkänsla. Golden Treasure är ett välanvänt lack hos mig, främst som nailart lack. Den är suverän att stämpla med och guldstämpling passar på nästan allt. Enligt mig i alla fall;)




Inköpsställe: H&M

/Lela

2 kommentarer:

  1. Nja, guld är inte riktigt min färg.. Men imponeras av att H&M har så bra formula på sina lack generellt sätt :)

    SvaraRadera
  2. Stämpla med ett lack som kräver tre lager? Intressant! I övrigt håller jag med ovanstående, inte helt min melodi so här i full manikyr.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)