Image Map

25 feb. 2014

O.P.I - Every Month Is Oktoberfest

Every Month Is Oktoberfest är ett sådant lack jag avunds på andra men faller platt när jag själv bär det. 



Vinrött skimmerlck med ganska mycket brunt i. I vissa vinklar antydan till duokromt men det är en illusion. Tror det är tre lager på bilderna med ett lager Seche. 




Anledningen till att jag tycker det faller platt på mig är att det är ett lack som avslöjar alla skavanker på naglarna. Mina ringfingernaglar är kantiga i vanliga fall, här ser de mer kantiga ut än en sexhörning. Så det är inte lacket i sig utan lacket i kombination med mina naglar. 




Inköpsställe: nailsupplies.us
Kollektion: Germany collection 2012

/Lela

7 kommentarer:

  1. Tycker det ser superfint ut på dig, men jag förstår vad du menar. Jag har också såna lack, som är skitsnygga på andra men inte på mig.

    SvaraRadera
  2. What she said, säger jag och pekar på Ann-Sofie. ^^

    SvaraRadera
  3. Synd att du inte tycker att dt passar dig. Detta är en personlig favorit för mig! Älskar skimret! men väldigt svårfotograferat.

    SvaraRadera
  4. Har också varit med om lack som inte klär sig på mig, men ser kanonfina ut på andras bilder. Jag ser dock inte kantigheten på dina ringfingernaglar, tycker det klär dig riktigt bra!

    SvaraRadera
  5. Va?! Jag tycker det är jättefint på dig! Kul att se det här lacket igen! Det var ett tag sedan.

    SvaraRadera
  6. Det är ju jättevackert tycker jag, men det ser nästan mer ut som Muir Muir On The Wall på dina bilder? Mysko :P

    SvaraRadera
  7. Jag älskar detta lacket, har även testat det som matt och det blev åxå bra

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)