Image Map

11 okt. 2013

Color Club - Cosmic Fate

Cosmic Fate är nog bottennappet i annars älskvärd kollektion enligt mig. Men holografiskt är det så det passar bra in på holofredag hos Skimmerskuggan



Formula och effekt håller världsklass men färgen är så tråkig. Jag gillar/älskar rosa men då ska det vara rosa med mer kraft i. Lite mer oumpf om ni förstår vad jag menar. 




Vi ska inte på något sätt baktala Cosmic Fate, gillar man de lite snällare gammeldagsarosa tonerna så är detta ett lack som inte får missas. 




Inköpsställe: transdesign.com
Kollektion: Halo Hues

/Lela

9 kommentarer:

  1. Jag vill ha hela kollektionen! Tycker även detta är fint faktuskt, men jag förstår vad du menar med "oumpf."

    SvaraRadera
  2. Holoeffekten gör att jag inte kan göra annat än att tycka om. Jag kommer att skaffa detta förr eller senare, trots mesig färg.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om att grundfärgen är mesig, men holoeffekten tar verkligen över, speciellt eftersom den är holostark i nästan alla ljus. Och eftersom det är så sällan den är mesgammelrosa så förlåter jag den. ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, den behöver mer oumpf! ;)

    SvaraRadera
  5. Inte det finaste i kollektionen, men det har ändå något speciellt.

    SvaraRadera
  6. Nja, det här var ingen höjdare när det gäller färgen men holoeffekten är helt fantastisk.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att färgen är rätt trevlig och holoeffekten är ju wow helt klart!

    SvaraRadera
  8. Nämen! Jag tycker att denna är jättefin! Smaken är som baken ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)