Image Map

26 aug. 2013

NailArts Sundays temadagar.

Efter gårdagens alla kommentarer så är resultatet enhälligt. Ni vill gärna ha veckans tema aktivt. Så vi kör igång och kör på som innan, varannan vecka med fritt val och varannan vecka med förutbestämt tema. 

Det förutbestämda temat kommer variera från ett öppet ämne, en inspirationsbild till en viss nailart teknik. Tanken är precis som innan, alla deltar på sina egna premisser. Därför kommer inte temat vara allt för snävt, det ska gå att göra sin egna tolkning som passar sin egna nivå. 

På måndagarna annonserar jag vilket veckans tema är ute i högermarginalen. Detta för att det ska vara lätt att gå in och kontrollera vilket som är veckans tema. Hoppas att ni ska trivas med upplägget och att fler nykomlingar vågar ta steget och delta i NailArt Sunday. 

Veckans Tema:
Kretskort

/Lela

5 kommentarer:

  1. Kul att det är igång igen. Men "kretskort" - det var lite svårt... :-) (Fast med tanke på hur mycket jobb jag har den här veckan kommer jag nog inte ha tid att göra någon nail art misstänker jag...)

    SvaraRadera
  2. Kul tema, blir garanterat något att bita i :)

    SvaraRadera
  3. Kretskort alltså.. Ja, du.. vi får väl se vad vi får till.. Det blir nog inte en NOTD i alla fall, kretskortsnaglar när man ska stå längst fram i kyrkan är väl kanske inte så aktuellt tror jag.. ;) Men kul med kluriga teman!

    SvaraRadera
  4. Kretskort! Ska nog gå att komma på något :)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det låter som ett jättebra upplägg! Jag gillar att du kommer variera mellan ämnen, tekniker och inspirationsbilder och jag tycker att du kommit på massvis med roliga, inspirerande och kluriga ämnen hittills. Veckans ämne tillhör ju verkligen den klurigare sorten så här ska funderas och googlas och funderas lite till. Verkligen en rolig utmaning! Det ska bli väldigt spännande att se vad folk kommer på också!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)