Image Map

25 juni 2013

Colorama - Urban Turquoise

Nu börjar det roliga i alla affärerna, REA. Sonen och jag tog en vända igår efter jobb och förskola och kikade lite. Bland annat detta, Colorama - Urban Turqouise. 


Det går ju inte att motstå ett turkost lack när det kostar hela 19 kronor. Turkosa lack har jag gott om men inte så många med krämfinish, det var så jag rättfärdigade detta köpet för mig själv. 



Ett bra lack, täcker på två lager. Med kortare naglar tror jag inte att det behövs mer än ett. Torkar fort och lite matt så topplack är nog att föredra för de flesta. 
Snyggt på egen hand men den stora potentialen här ligger i nailart. Svart, glitter, kanske lite matt topplack på det?



Inköpsställe: KICKS

/Lela

13 kommentarer:

  1. Den hittade jag också på rean, inte hunnit prova än. Ser ju jättesnygg ut!

    SvaraRadera
  2. Mäh! Var och spanade (läs: gick igenom alla nagellackshyllor) i stan igår och hittade ingen rea :( 19 spänn för colorama är de värda! Jag har gillat de lack jag köpt från dem men inte för 39 kr's originalpris. Jag tycker du gjorde ett bra köp. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad trist att rean inte verkar ha börjat hos dig ännu, rean är ju kul att fynda på:)
      19 kronor är ett bra pris men jag tycker nog att de är värda sina 39 kronor också. Det är ju trots allt ganska många ml i flaskan.

      Radera
  3. Mmmm vilken underbar färg. :-) Snyyyyyyygg!! :-)

    SvaraRadera
  4. Verkligen läcker färg! Snygga krämlack är lite för underskattade i min samling, jag måste skaffa fler. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag underskattar också krämlack allt som oftast vilket är synd för det är en trevlig finish.

      Radera
  5. Vad konstig flaska du har? Min ser inte alls ut så och jag har samma lack. Kanske har man bytt på senare tid? Hur som helst så är det ett härligt lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skumt, jag har tre flaskor med colorama och de ser alla tre likadana ut. men det är inget märke jag är vidare bekant med så det är möjligt att de bytt design.

      Radera
    2. Mina Colorama har helt annan flaska men jag har aldrig köpt i Sverige.

      Radera
  6. Det här var ju en riktigt snygg färg!

    SvaraRadera
  7. Urhärlig färg! Min kollega fick supermissfärgade naglar av detta! Hoppas detta inte hände dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej naglarna klarade sig bra däremot så har det fastnat i nagelbanden och är galet svårt att få bort därifrån.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)