Image Map

29 maj 2013

IsaDora - 712 Ocean Drive

Var helt övertygad om att jag inte hade visat upp detta lacket innan och så var jag tvungen att lacka med något mintgrönt häromdagen. 



Nu visade det sig att jag visade detta för knappt ett år sedan men det är trevligt nog att visa upp igen. Denna gången fick det dock lite sällskap av svarta fläckar. Något lack som kändes för att jäklas lite med mig och fälla sitt pigment rätt ner i min flaska med Seché. 




Omdömet av lacket är detsamma nu som då. Mintigt, poppigt och somrigt. 




Inköpsställe: Bytt med Linda på Nailorama

/Lela

10 kommentarer:

  1. Fin sommarfärg!

    Och jag upptäckte samma sak med mitt Seche idag, svarta prickar. Tror det är från ett glitterlack. Eller är det lufttrycket? ;-) Irriterande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet i katten vad det är men jag håller helt och hållet med om att det är irriterande. Gruvligt irriterande!;)

      Radera
  2. Somrigt och fint! Tycker att det är roligt att se lite äldre lack, kul om man kan jämföra med gamla bilder också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir mest deprimerad över att se gamla bilder som jämförelse, skäms över att någonsin varit publicerade;) Å andra sidan är det kul att se utvecklingen.

      Radera
  3. Helt underbar mintgrön färg,somrigt och fint :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt somrig och matchar ett par av mina jeans och blus alldeles perfekt:)

      Radera
  4. Riktigt härlig, nästan lysande, sommarfärg men synd med dom svarta prickarna.

    SvaraRadera
  5. Jag har någon gång haft svarta prickar i mitt SV som jag upptäckte kom från korken.. Tradigt..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)