Image Map

1 mars 2013

Orly - Miss Conduct

Thank good it´s friday!

Efter denna veckan är det verkligen så jag känner, förbannat skönt att denna veckan snart är slut. Vad helgen kommer att bjuda på vet jag inte ännu. Har inte kunnat bestämma mig för om jag ska göra en dagstripp till Göteborg imorgon eller stanna hemma och fortsätta med renoveringen i sovrummet. Alla dessa beslut!

Men nu är det som sagt fredag och därmed kör vi lack med lite holografisk touch i sann holofredag anda. 


Miss Conduct är ett underbart hallonrosa lack med holoskimmer i. Inte tillräckligt för att kunna bilda några regnbågar utan mer för att det ska blixtra till lite. 
Tre lager med bra formula. Med ett lager Seché på toppen får det den där glaslika finishen som är så underbar. 



Jag tycker detta är så fint, gillar framför allt den starka rosa färgen. Hade jag fått önska något så hade det varit lite holoeffekt men man kan inte få allt här i världen. 



Inköpsställe: Transdesign.com
Kollektion: Naugthy or Nice 2012

/Lela

29 kommentarer:

  1. Det är verkligen vansinnigt tjusigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den, har ju synts på många bloggar nu men vackra lack visas aldrig för mycket:)

      Radera
  2. Wow vilken fin färg. Trodde inte att jag skulle gilla den eftersom rött och jag i vanliga fall inte brukar funka. :D Tror att den åker upp på köplistan. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är ju inte heller ett fan av rött men i denna ligger det röda bara som underton och då fungerar det hur bra som helst:)

      Radera
  3. Ett av mina favoritlack. Så galet snyggt! :)

    SvaraRadera
  4. Det är ju bara sååå snyggt, så glad att jag köpte det. Underbar färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa köp kan man leva på länge:)

      Radera
  5. Totalt off topic: jag försökte hitta ett specifikt inlägg men det var helt omöjligt utan sökfunktion, lägg till vett'ja! :D Och Kiko saknas i listan över kategorier så gissa vad jag letade efter ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissar att det var KIKO du var ute efter;) Nu har du ju redan fått svar men sökfunktionen slutade att fungera så därför plockade jag bort den och har inte haft tid att leta upp en ny fungerande.
      Och KIKO som kategori är nu tillagd i listan;)

      Radera
  6. Vad skoj! Jag visade också miss conduct igår. Så himla snyggt är det :)

    SvaraRadera
  7. Så läckert det här ser ut! Jag har inte testat mitt ännu men jag ser fram emot det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte du kommer bli besviken.

      Radera
  8. hej! ville bara säga att jag är med på nail art sunday :) http://hotnailpolish.wordpress.com/2013/03/03/burgundy-and-bronze-gradient/

    SvaraRadera
  9. Det här var vackert!! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)