Image Map

3 mars 2013

Hemkommet i veckan

Den gångna veckan har inneburit en del paket i brevlådan. Gillar upplägget med ett paket om dagen, så skulle det vara jämnt tycker jag!

Dels har det varit lite gelerelaterade produkter, där väntar jag fortfarande på mina tippar dock. Men de dyker väl upp i dagarna hoppas jag. 


Fler penslar, cleanser, primer och små burkar med glittergele. 

Sen är det rena lackpaket som hittat sin väg hem till mig oxå. Avsändarna är av blandad kompott, lite eBay, lite Harlow & Co och lite från bloggsales och fysisk butik. 


Color Club - Halo Hues del 2
Äntligen har jag lagt vantarna på Chanel - Graphite
Layla och Cirque

Här väntar jag också på ett paket som inte hittat hem ännu. Det ska innehålla mina efterlängtade A-England lack. Första försändelsen försvann ju i och med brittiska postens spännande påhitt, att det helt slutade skicka nagellack. Undrar hur många flaskor som gick kvarndöden till mötes under den processen?
Efter lite otåligt väntande så skickades flaskorna om från Ilarowe istället. De brukar ju vara snabba med sina leveranser så jag kan ge mig katten på att min dessutom fastnat i tullens klor. Bara för att dra ut på det lite ytterligare. 

De sista lacken köpte jag under mitt Göteborgsbesök igår. Bestämde mig sent i fredagskväll för att ansluta till den lackträff som styrts ihop av Elin på Sleepy Elin. 
Visst var det en del mil att köra men det var samtidigt ganska skönt att få sitta alldeles för sig själv ett par timmar i sträck. Inte så ofta det händer nu för tiden, både på gott och ont. 


Zoya till fullpris, svårt att låta bli när man väl står där.
Back-ups av Depends holografiska.
Träffen i övrigt var väldigt spännande. Alltid kul och ibland överraskande att träffa folk man bara pratat med över nätet tidigare på riktigt. Kan tänka mig att det är lite samma som att gå på blinddate, man vet ju aldrig om det kommer klicka eller inte. Alla tjejerna som var med var urgulliga och väldigt trevliga att prata med. Det var lätt värt de där 70 milen, träsmaken i rumpan, krampen i gasfoten och de där spänningarna i nacken. Kanske inte att jag vill göra om det nästa vecka igen men kanske om ett halvår? När rumpan fluffat till sig igen och nacken är masserad. 

/Lela 



13 kommentarer:

  1. Jag tycker det var jätteroligt att du ville köra alla de där milen, hur kul som helst att äntligen få ses på riktigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om jag kan säga att det var så kul att köra men det var en ganska skön ensam tid. Att sedan få träffa min bloggidol gjorde resan värd en hel del bara det:)

      Radera
  2. Jag tycker att det var jätteroligt att träffas! :D

    SvaraRadera
  3. Många kul lackköp och kul att höra att ni haft det kul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Zoya kunde jag inte låta bli även om det var till ordinarie pris;) Det var en mycket trevlig dag på alla sätt och vis.

      Radera
  4. Underbara inköp!!
    Hade sååå gärna velat vara med, får styra ihop nån träff för oss som bor lite längre upp i landet....:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var kul att kunna få vara med på någon sådan träff:)

      Radera
  5. Så mycket nytt, snyggt och spännande! Kan hålla med om att ett paket/dag hade varit perfekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit underbart om det kunde varit så hela tiden:)

      Radera
  6. Åh, jag hade så gärna velat vara med på träffen! Typiskt att jag inte var hemma. Kul med alla fina lack, gillar dessa inlägg =) Köpte också Storm i den butiken...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)