Image Map

4 aug. 2012

Kubiss - #63

Ärtigt grönt skimmerlack som drar lite åt det gula hållet, det är Kubiss - #63 det.




Tre lager slutade det på innan det var helt täckande vilket är helt OK. Glansen är det absolut inget fel på, bilderna är utan topplack. 






Ett snyggt lack men även om jag gillar grönt så blev jag inte alldeles varm i hjärtat av detta. Kan inte sätta fingret på exakt vad det är men nåt är det som stör mig lite. Kan det vara det gultonade skimret kanske?





Glöm inte vara med och påverka innehållet på bloggen om du inte redan gjort det. Frågan hittar ni ute till höger:)
Inköpsställe: Ge-Kås


/Lela

8 kommentarer:

  1. Åh, det är nog första lacket från Kubiss jag sett som inte är en enda stor gäspning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kubiss har väl inte direkt de hetaste lackerna på marknaden men visst finns det en och annan som är trevlig:)

      Radera
  2. Men va fasen... det har jag ju. Tycker inte mitt ser så fint ut i flaskan som ditt! Hm... får nog testas snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser nog lite plattare ut i flaskan än vad det faktiskt ter sig på naglarna. Så fram med det och ge det ett försök.

      Radera
  3. Lite galen färg färg, riktigt trevlig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Galen? Jag hade nog önskat att den var ännu mer galen, alltså ännu mera grön;)

      Radera
  4. Jag tycker det ser härligt ut! Särskilt skimret, haha. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, smaken är som bekant delad;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)