Image Map

23 juli 2012

WOW, check it out!

Kolla vad som låg i min brevlåda och väntade på mig efter jobbet idag!




Layla lack, inte mindre än fem stycken underbart holografiska historier. Mercury Twilight, Mermaid Spell, Jade Groove, Ultra Violet och Flash Black.
Detta blev min tröstpresent till mig själv efter att jag genomlidit tandläkaren för lite drygt än vecka sedan och allvarligt talat, får man så här fina presenter av sig själv för att dra ut visdomständer kan jag lätt tänka mig att dra ut resterande tre!


Förutom sällskapet av dessa fem flaskor har jag haft en go kollega på besök i eftermiddag/kväll. Kan ni gissa vad vi gjort? Jajemen, här har det fixats naglar.




Lagt tippar och sedan svampat en gradient i blått och lila med hjälp av Kleancolors metallic-lack. På toppen är det Kleancolor - Holo Chrome. Blev riktigt tjusigt när det var klart och för att inte prata om hur trevligt vi hade under tiden!:)




/Lela

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)