Image Map

18 maj 2012

Nubar - Reclaim

Ni kommer ihåg smygtitten från i måndags? Det gröna hololacket på Williams naglar som ett par stycken av er gissade på. De allra flesta av er hade rätt, det var Reclaim från Nubar:)




Är så lycklig att jag äntligen är ägare av grön holoperfektion. VARFÖR väntade jag så länge med att köpa det?!
Gillar inte att beklaga mig över fotokvalitén men denna gången måste jag göra det. Jag var stressad, solen for fram och tillbaka bakom molnen och jag hade en liten numera kry kille som skulle hjälpa till att fota. Även om man tydligt ser regnbågarna på bilderna så syns de så mycket mer i verkligheten.






Två lager räcker för att ge fullgod täckning. Inte alls så svårlackat som MUS-lacken så länge man låter det torka ett par minuter mellan varven. 
Den jadegröna bottenfärgen är rysligt vacker i sig och med regnbågarna uppe på det kan det knappast bli bättre. 





Inköpsställe: Ebay.com, enchatedbeautyspot
Kollektion: Nubar Going Green Collection 2009


/Lela

16 kommentarer:

  1. Grattis till ett bra köp! Reclaim är underbar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, jag kunde inte vara nöjdare:)

      Radera
  2. Så underbart lack! Det här vill jag verkligen ha också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då tycker jag verkligen att du ska köpa det!!

      Radera
  3. Oh, den är verkligen snygg, min flaska kom nu i veckan, men jag väntar till nästa vecka och testar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testa nu med en gång är min rekommendation!

      Radera
  4. Det är verkligen holoperfektion!

    SvaraRadera
  5. Så underbart vackert lack och jag tänkte precis som du när jag fick mitt. Varför väntade jag så länge med att köpa det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är man bra korkad, vilken tur att man ibland tar tag i sig själv och faktiskt gör något åt saken;)

      Radera
  6. Reclaim är ett av de vackraste gröna lacken i världen. Ett av de vackraste hololacken också. :D

    SvaraRadera
  7. Jag älskar Reclaim, verkligen en underbar färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar är ett starkt ord men ja, jag älskar också.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)