Image Map

25 apr. 2012

Kapade.

Den uppmärksamma såg att mina naglar blivit betydligt mycket kortare på bilderna på Lady Luck. Vi har precis påbörjat jobbet med att byta panel på huset och kapa och måla fjällpanel var inte så praktiskt med 2,5 cm långa naglar så de fick ryka. 




Att påstå att de är korta nu vore väl att ljuga;) Men de är helt klart kortare och med de också mer praktiska. Tex träffar jag bara en tangent åt gången när jag sitter vid datorn, går mycket snabbare att skriva då.


Så här ser alltså vår fasad ut just nu. Bästaste sambon är i full gång med att spika upp ny, fräsch och grå panel. Ner åkte den ruttna, slitna, gröna panelen, yes!!




Annars är det mest sjukstuga här hemma för tillfället. Lillkillen har haft feber och hosta sedan i söndagskväll. Varje gång vi tycker att han börjar bli lite bättre så blir han snabbt sämre igen. Idag har Tomas VAB:at, det har inneburit många timmar sittandes/liggandes i soffan. Imorgon är det min tur att vara hemma men jag hoppas på att få en lite piggare kille att ta hand om. Annars får det bli vårdcentralen.
/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)