Image Map

13 apr. 2012

Blogger Appreciation Award

Vill tacka Lacky Corner för min första nominering i bloggvärlden, tackar tackar:)




Reglerna för nomineringen:

1. Tacka den som nominerat dig med en länk i ditt inlägg.
2. Svara på 4 givna frågor.
3. Nominera så många läsare/besökare du önskar.
4. Låt de du nominerar veta genom tex en kommentar, e-mail.



Frågorna:

1. Hur länge har du bloggat?
2. Vad var största anledningen till att du började blogga?
3. Vilken typ av bloggar följer du?
4. Nämn en sak du skulle vilja förbättra med din blogg?


Svaren:

1. Oj, sedan juli 2008 med ett års uppehåll 09-10.
På ny adress sedan december 2011.

2. Började blogga när bloggandet slog igenom stort för att testa
på det. Då var det som en offentlig dagbok om vad som hänt 
just den dagen. 2010 förändrades bloggen till att bara handla om
graviditeter och bebis, det var det som hände just då.
Någon gång på sommaren där så började jag lite då och då lägga ut
bilder på nailarts jag pillade ihop på söndagkvällarna. Uppskattningen 
från vänner och bekanta var ganska stor, började googla runt en del
och hittade då en hel uppsjö med nagelbloggorskor.
Sedan hösten 2010 har det blivit en nästan renodlad nagelblogg. 

3. Nagelbloggar och vänners bloggar. 

4. Finns alltid småsaker man vill förbättra, design, fototeknik osv.
Men främst hade jag önskat fler timmar på dygnet så jag hade
hunnit med bloggen i den utsträckningen jag vill.


Nomineringar:

Här går jag emot strömmen lite och kommer inte nominera några 
nagelbloggare. Av den enkla anledningen att de flesta bloggar jag 
följer redan har blivit nominerade.
Så jag tar tillfället i akt att nominera tre andra bloggar jag tycker är värda
ett (eller flera) besök. Det är tre starka bloggar om familjer som 
bjuder in offentligheten i sitt liv, liv som inte alltid är så lätta.  



/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)