Image Map

26 mars 2012

Nya lack

En snabb vända på MAXI idag för att uppdatera morgondagens frukostbord resulterade i tre stycken nya lack. Inte en blekaste aning om vad det är för märke, de hade ett stort ställ med nagellack, läppstift och gloss för en tia styck. 




Ett oranget, ett svart och ett som i flaskan ser ut att vara duokromt i blått och lila. Återstår att se om det följer med ut på naglarna. 


Det svarta är inte så uppfriskande men jag tänkte att det var värt att prova för en tia. Eftersom jag varit på jakt efter ett svart krämlack som inte kräver flertalet lager en tid nu så tänkte jag att detta var värt att testa. Har inga skyhöga förhoppningar på att detta ska bli en favorit men jag gillar att bli överraskad:)


/Lela

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Dessvärre var inte formulan riktigt lika tjusig, inlägg kommer framöver.

      Radera
  2. Har aldrig sett märket tidigare så det ska bli kul att höra hur dom är. Både det blåa och det orange ser riktgit trevliga ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar skilja en del från färg till färg i tal om uppfostran;) Så mycket har jag kommit fram till än så länge.

      Radera
  3. Det ska vara roligt att gå på ICA. :) Jag har inte heller sett märket tidigare, ser fram emot rapport!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska det, detta besöket blev lite extra kul:)Fullständig rapport kommer framöver.

      Radera
  4. Roligt att testa nya lack! spännande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, alltid kul oavsett om det är budgetlack eller inte.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)