Image Map

9 jan. 2012

Holo-haul

Sist ut i den kronologiska haultriologin är ett paket från Beautyjoint.com. 17 glittriga flaskor som gör det möjligt för mig att hänga med på holofredag ett tag framöver. 

NYX - Robotic, Dorothy, Luscious Green och Emerald Forest
Mina första flaskor från NYX, ska bli trevligt att stifta bekantskap med dem.

Milani - 3D holografic
Hi-Tech klickade jag hem med min första beställning från Beautyjoint så nu är den kollektionen komplett i min Helmer.

Kleancolor - Holo purple, Holo green, Holo Pink och Holo Blue
 Här är jag fundersam till om jag också klickade bredvid för den gröna har jag redan... Var det möjligen ett annat jag hade siktat in mig på men slant? Isåfall var det nog inget viktigt lack eftersom jag inte minns det. Och två gröna är väl aldrig fel?

Kleancolor - Chunky holo teal, Chunky Holo purple och Chunky holo black
Kleancolor - Melon green
2 dagar och 37 lack rikare. Vissa kanske kallar det galenskap, andra vansinnighet, jag kallar det passion.

/Lela

2 kommentarer:

  1. Du är iaf i gott sällskap med din eventuella galenskap! :D Det ska bli spännande att se hur täckande Melon green är, det var ju en härlig färg!
    ...Du kanske siktade på Holo Yellow eller Holo Orange? :)

    SvaraRadera
  2. Cactus: Vad skönt att höra att jag befinner mig i gott sällskap:)
    Själv sugen på Melon green så den kommer nog snart. Ja så måste det ha varit, ja ja får ta dem nästa gång istället;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)