Image Map

7 jan. 2012

China Glaze - Tree Hugger

Här kommer ett arkivinlägg. Jobbar just nu en del övertid på jobbet vilket gör att jag inte orkar annat än att gå och läga mig när jag kommer hem.

Oj, oj, oj vad grönt:) Härligt gräsgrönt, kan nästan känna doften av vår bara genom att titta på naglarna. Tree Hugger kommer från Ecollection och jag tycker just detta lacket personifierar kollektionen, kan en färg kännas mer eco/miljövänlig än så här?

Ett skimmerlack med alla bra egenskaper som de övriga ChG-lacken jag tesat. Tre lager, bra torktid och trevlig men lite rinnande formula. 






Detta är kanske inte det mest effektfulla gröna lack jag vet men jag gillar det skarpt:) Grönt har annars en tendens till vara en utstickande färg att bära på naglarna och även om detta lack syns väl så är det samtidigt harmoniskt. Som om det vore ett med naturen. Eller blev jag lite väl flummig nu;)



Inköpsställe: Nailsupplies.us
Kollektion: Ecollection våren 2008

/Lela  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)