Image Map

7 dec. 2011

Nailart med Golden Treasure


Ett sent och kort inlägg men eftersom det hör samman med lacket från igår så kände jag inte att det kunde vänta;)

Golden Treasure i sin ensamhet fastnade inte riktigt hos mig så jag tänkte jag skulle göra någon form av nailart med det. Under eftermiddagen låg jag nerbäddad i soffan med en grym huvudvärk (värkte från pannan ner till tänderna) och slö tittade på gamla repriser på TV3. Ett avsnitt med Top Model säsong längesedan började och i någon sekvens flashade det förbi ett par naglar som såg intresanta ut.
Så nu ikväll när det värsta banket i huvudet lagt sig (nu gör det bara ont i pannan) blev de verklighet. Eller nja, ett försök till verklighet. Energi försvann någonstans på vägen från Helmer till soffan...






Målade med ett svart nailart lack, ni vet de där långa smala flaskorna med omöjligt lång pensel i. Hade nog blivit bättre med svart akrylförg men det hade jag ingen, bara oljefärg och på det biter nog inte ens Seche Vite;)
Lite flackigt och bubbligt men jag tycker ändå bättre om det så här än Golden Treasure ensamt.

Nu blir det ett avsnitt House, te, choklad och världens godaste lussebullar med konjak i:) Mumma!!

/Lela    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)