Image Map

1 dec. 2011

MNY - 753


Sminkan har grönt som tema denna veckan och jag är inte sämre än att jag vill bidra lite även om veckan snart är slut. 
MNY - 753 är ett rent grönt skimmerlack. Inte äppelgrönt, inte limegrönt utan lysande grönt. 
Skirt som attan precis som MNY 727, 4 lager på bilderna och i starkt ljus är det fortfarande VNL. Efter de första två lagrena ser det mest ut som kaos på naglarna, flammigt, fläckigt och skrämmande. Men lager tre jämnare ut det och helt plötsligt kan man se vilken färg det är tänkt att vara. Torkar ganska fort så fyra lager var inget jättejobb, tack och lov. 

  








Svag som jag är för grönt så tycker jag om detta lack, det syns vilket är kul. Däremot är det ingen favorit, har andra gröna lack i samlingen som jag tycker bättre om, tex China Glaze - Cha Cha Cha. Men är inte heller ledsen för att det nu får flytta ner i sin låda och bo hos mig;)

Nailart är ju mitt skötebarn och på senaste tiden har det blivit mycket "bara" lackade naglar. Men igår fanns varken tid eller energi där för att göra något riktigt spännande så det blev ett snabbt jobb med silverfärgade stenar.




Enkelt kan också vara snyggt och denna gången är det just så:)

/Lela       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)