Image Map

30 dec. 2011

Julen

Hela julen har hunnit passera innan jag blivit färdig här och jag tänker inte bli långrandig genom att beskriva dag för dag. Lite kortfattat så firade vi jul i dagarna tre, massa klappar till den lille i familjen (aningens färre till de stora;)) och mängder med mat och godis. 
Tror att William uppskattade varenda en av sina julklappar för det lekts så in i här hemma dessa dagarna. Framförallt har det körts rally med den radiostyrda bilen, pappan kör och William och mamma antingen jagar eller blir jagade runt runt runt i huset:)


All den goda maten står på altanen och måste
vaktas ordentligt.

Klapparna under granen.


Möte med tomten, men vänta!
Det är ju pappa där bakom!!

Ta emot paket från pappa är ju inget läskigt.

Min, bara min!!

En alldeles egen dator.

Och ett alldeles eget trummset.

Nu återstår inte så mycket av vår gemensamma ledighet, på måndag börjar Tomas jobba igen och livet återgår till det normala. För en kort period för sen är det inskolning som gäller och så småningom jobb för min del. Både spännande och skrämmande på samma gång... Men nu har vi en hel helg framför oss med nyårsfirande till på köpet. Vilken panghelg;)

/Lela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)