Image Map

3 okt. 2011

Rimligt eller rena rama rånet?


William lyckades skapa en spricka i en av mina ljusstakar som stod på TV-bordet häromdagen. Helt vanliga röda cylinderformade värmeljuskoppar, kanske 6-7 cm höga. Tyckte mycket om dem så det var lite ledsamt att de gått sönder. Letade nu runt lite på nätet efter nya, tänkte att de inte skulle kunna omöjliga att ersätta.

Hittade inga givna kandidater på varken JYSK, RUSTA, Åhlens eller Village, däremot på Cervera fanns det några som fångade mitt intresse. Iallafall för ett kort ögonblick... De kostar mellan 119:- och 349:- STYCK!!! 

    
                                   119:-                                  349:-

Precis likadana, samma märke men en grön är alltså 230:- billigare. Hur i f*n rent ut sagt kan det vara möjligt? Är ju fullständigt absurt, det är en liten enkel värmeljusstake!!!

Nej jag får nog fortsätta leta eller ändra mina kriterier för jag köper inte potentiella leksaker till William för 700:-. Lägger inte ens de pengarna på skor eller jackor till mig själv, ännu mindre då på ett par ljusstakar!!!

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)