Image Map

19 okt. 2011

Milani - Key Lime Shine


Dags att ta tjuren i hornen och faktiskt testa detta lack som jag kände mig lite obekväm med att ha köpt.

Den bästa beskrivningen jag kan komma på till detta lack är att det är ungefär lika kul som det vanligaste vädret nu i oktober. Regn, snålblåst, grått och tråkigt. Key Lime Shine låter som ett lack man ska bli glad av men den känslan följer inte med ner på naglarna.

  

  

Formulan däremot är mycket trevlig, täcker nästan på ett lager. Inga tvivel med två lager. Lätt att applicera och bra torktid, övermålningsbart på bara ett par minuter. 
Hoppas att alla Milani-lack har samma formula för de har andra lack som är mer iögonfallande och attraktiva än Key Lime Shine. 

Min kära sambo som jobbar inom belysnigsbranschen ska fixa lite hemma åt mig så jag förhoppningsvis kan ta lite snyggare, bättre och framförallt mer ljusriktiga bilder framöver. Återstår att se om det blir någon skillnad men det tror jag det kommer bli, annars är det handhavandeproblem av den som står bakom kameran;) Berättar mer om detta när jag kunnat testa av det och jämföra.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)