Image Map

23 okt. 2011

Kleancolor - Metallic Fuschia


Och så bilder på mina egna naglar från gårdagen. Fastnade för en av de manikyrer jag gjorde som förslag åt bruden så jag snodde den till mig själv efter att hon hade valt. 

  

Kleancolor metallic fuschia med svarta och silverglittriga streck gjorda med Kiss nailartlack. 
Kamerna fick lite spel på denna färgen dock, den är mer rosa i verkligheten än vad den visar på bilderna. Försökte med alla möjliga inställningar men det blev bara om möjligt ännu värre färgåtergivning så jag antar att kameran var lite allergisk av denna nyans. 

Färgen som är i flaskan är mer rätt än de på naglarna. 




  


Om lacket i sig har jag inte mycket att säga, bra formula och okej torktid. Uppför sig som de andra o kollektionen jag testat.

Nu ska jag återinta soffan, stora godisskålen, jumbokoppen te och fortsätta vara sjuk. Ja sjuk, inte bakfull utan sjuk... Dyngförkyld=(

/Lela   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)