Image Map

13 okt. 2011


Imorse blev det lite stressigt, William och jag gick upp strax efter åtta och klockan nio satt vi i bilen på väg in till stan för musiklekis. 
Han var förvånansvärt duktig idag, han var med hela sångstunden. Brukar tappa intresset efter en kvart ungefär och vilja göra något annat, springa ut i hallen eller hjälpa Carina spela på gitarren. Idag var han uppe och sprang ett par varv men kom hela tiden tillbaka till mig och satte sig i mitt knä för att fortsätta sjunga=)
Gick inte att hålla honom vaken i bilen på väg hem sen vid halv tolv, stora nackdelen med att ha honom bak när man kör själv, så det var bara att bära in honom till sängen när vi kom hem.

Och vad gjorde jag då? Jo jag hamnade i soffan framför gamla repriser av top model och runway project... Fortfarnade inte kommit upp ur soffan trots att jag har ett bärg av tvätt som bara väntar på att bli vikt ute i tvättstugan. Orkar inte ta mig för det helt enkelt och nu bör sonen vakna snart tycker jag. Sovit i över två timmar nu. Är en sån där dag där jag hade kunnat ligga på soffan precis hela dagen utan att göra någonting alls, gud så skönt det hade varit! 

Tomas jobbar hela dagen och ska efter jobbet och sätta upp montrar inför någon företagsdag som ska vara imorgon så han kommer nog hem sent, idag också. Igår var han i Stockholm och var inte hemma förrän efter elva, förra veckan var han i Milano och nästa vecka är det Wien. 
Ja som det är just nu så sliter vi inte på varandra direkt men det är inte utan att man känner sig lite ensammen... 

   Jag & Tomas våren 2007, strax efter vi träffats.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)