Image Map

20 okt. 2011

Hemskt


Usch det är så hemskt att behöva pina honom på detta viset!! Skär i både öron och hjärta....

William har ju fått ögoninflammation och även om den är ganska lindrig så varar (kallar man det var?) det en del.
När jag pratade med 1177 igår så sa dem att jag skulle skölja hans ögon med vatten så ofta jag kunde för att rensa bort allt gegg. Så det gör vi nu, bomullsrondlar dränkta i vatten och sen dra från örat till näsryggen tills allt gegg är borta. Det är ju inte så enkelt att det försvinner på första omgången utan det krävs en 3-4 rondlar på varje öga och han skriker som en stucken gris precis hela tiden.
Kan inte tänka mig att det gör ont men väl att det är obehagligt att få hela ögat fullt med vatten. Det går över fort när vi väl är klara men sen dröjer det inte länge innan det är dags för nästa=(
Känns som jag misshandlar honom när det jag egentligen gör är att hjälpa honom, inte kul alls. 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)