Image Map

7 okt. 2011

En liten svart ask med namnet Chanel på


Sent inatt kom den efterlängtade sambon hem efter fyra dagar i Milano=) Och med sig hem hade han en liten present till mig som stod och väntade på köksbänken när jag kravlat mig upp ur sängen imorse.
En liten svart ask med namnet Chanel på, vad kan det vara?;)

  Jo det vannsinigt snygga lacket Peridot!!

Hade bett honom hålla ögonen öppna efter det på taxfreen och det hade han gjort. Så pass mycket att han letat igenom hela Chanels sortiment på flygplatsen i Milano utan att hitta det men i Köpenhamn hade han större framgång. Så nu är även jag stolt ägare av detta underbara multikroma lack=)

   Guld, grönt, blått, lila, koppar. Säg vilken färg som inte
syns i detta lack.

Undrar bara när det är rätt tillfälle att bära ett sådant lack, är det verkligen ett vardagslack när man byter blöjor och torkar snoriga barn?

Tack hjärtat mitt, älskade jag dig inte innan så gör jag det nu;)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)