Image Map

28 okt. 2011

Depend 247


Depend 247 är en av de få blå skönheter jag har i samlingen. Hur man benämner detta lack är jag lite osäker på, skimmer-foil-metallic-lack? Någon med en kvalificerad gissning?


Det täcker som ett foil-/metallic-lack, räcker med ett lager för full täckning. Inte riktigt så känsligt som ett vanligt foillack mot penseldrag, finischen är slät och fin. Färgen är en vacker mellanblå med ett härligt djup i, blått är inget jag är svag för annars men detta får mig att hoppa lite av lycka.




Som jag skrev ovan så räcker ett lager för att få det opakt, lätt att lacka med och torktiden är snabb. Bara plus att dela ut till Depend 247 som dessvärre inte verkar finnas kvar i sortimentet längre så jag kommer hålla hårt i min flaska.

/Lela        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)