Image Map

28 sep. 2011

Paket på posten=)


När William och jag kom hem från öppna förskolan idag kollade vi brevlådan som vanligt och idag låg där en trevlig överraskning=)

 Nubar - Petunia Sparkle & Wet´n Wild - Caribbean Frost


Beställde från Owls & Nail Polish i måndags, hon har en sida med lack hon tröttnat på/inte trivs med som hon säljer för en billig peng. Snabbt jobbat måste jag säga eftersom de kom redan idag=)
Det är Nubar - Petunia Sparkle, ett rosa-lila glitterlack som ser galet snyggt ut på alla swatches jag sett. Googla det för att se alla snygga bilder (vill inte sno någon annans bilder).
Sen är det Wet´n Wild - Caribbean Frost, ett grön-turkost shimmerlack. De watches jag har sett på detta lack är alltifrån riktigt metallicgrönt till riktigt turkost. Märkligt hur det kan skilja så mycket när det är samma lack folk visar, men det är väl kameramodell, inställningar i både kamera och dator misstänker jag. Ska bli spännande att se hur lacket ser ut på mina naglar.

Gallery - Brown Stone kommer nog åka av ikväll till förmån för något av dessa lack, kan dock inte bestämma mig för vilket.... Förslag? 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)