Image Map

27 sep. 2011

Julklappar


Under tiden som William höll på att somna vid middagsbordet igår satt jag ju och läste reklamen, lite av ett måndagsnöje för mig att plöja igenom alla reklamblad oavsett om de intresserar mig eller inte.
Men iallafall så hittade jag en intressant annons hos NETTO vilket är en butik jag ytterst sällan handlar i, det är enbart när de har restpartier av någon bra grej. Skulle nog aldrig åka dit för att handla vanligt det tror jag inte. Nu hade de ett begränsat parti med Duplo och LEGO till mycket bra pris. En Duplo-förpackning med 45 bitar i för 79:-, samma förpackning kostar mer än det dubbla om man ska köpa det i leksaksaffären. Så efter att William sovit färdig och vaknade aningens piggare än innan så åkte vi dit för att se om de hade några kvar. Begränsat parti kan ju innebära allt från 5 kartonger till 5 pall. De hade kvar och verkade ha ganska gott om det så passa på att åka dit!!

Blev två förpackningar med Duplo som sparas till jul och ett plastset med tallrikar, muggar, skedar och kannor. Plastsetet fick han redan igår att leka med, uppskattat=)

  

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)