Image Map

8 juli 2011

Nedrans


Jag som trodde att killens koppor hade gett upp och åkt hem där de bor=( Men jag hade fel, idag när vi gick upp så fanns det 3 st små nya blåsor. Ser visserligen ut som att de har spruckit redan, inte så lätt att syna honom när han vägrar vara stilla längre än 3-4 sekunder.
Han är pigg och glad idag, verkar inte klia på honom längre för jag har inte behövt ge honom någon tavegyl idag. 

Hade ju hoppats på att både Tomas och William skulle kunna följa med mig ner till Ronneby på marknad imorgon. Nu får vi se hur det ser ut imorgon helt enkelt. Annars får jag åka ner själv för ner måste jag! Min noguat är slut så jag måste fylla på förrådet i frysen;)
Ingen idé att grubbla nu, får helt enkelt granska honom under lupp i morgon. 

Tomas jobbar sista dagen innan semestern idag och han verkar ha fullt upp för han skickade innan och sa att han troligen blir sen hem. Och det verkar det som för det är fortfarande ingen Tomas hemma....
Ska bli sköna kommande 4 veckor, massa ledighet och roligheter. Inget planerat utan det som faller oss in och verkar kul kör vi på helt enkelt.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)