Image Map

17 apr. 2011

Tokbebis!!!


Måste bara berätta vad som hände alldeles nyss!
Vi sitter i soffan och tittar på TV när William gnyr inifrån sitt rum. Jag reser mig upp får att gå in och ge honom nappen, alltid den han gnyr om vid denna tiden. Förvånad som få blev jag när jag går in och ser att han SITTER i sin säng med ryggen mot dörren och gnor snutte-giraffen i hela ansiktet.
Fan, tänker jag, han är vaken....

Letar fram nappen och stoppar in den i munnen på honom, vad händer? Jo han faller ihop och blir liggandes med huvudet på sin kudde och benen kvar i sittställning. Tokbebisen sover!!
Han har alltså sovandes märkt att han tappat nappen, börjat leta efter den, sätter sig upp (fortfarande sovandes) utan att hitta den. När jag då kommer in och serverar honom nappen kan han slappna av igen och återgå till att sova, liggandes.

Går inte att lita på denna bebis, det märker ju jag det!!

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)