Image Map

23 nov. 2010

Help needed!


Satt precis och surfade runt lite på alla olika bebissidor man har blivit medlem i nu när man är småbarnsförälder. 
Efter att ha klickat runt lite så upptäckte jag till min fasa att de napparna som lillkillen använder är det nog dags att slänga nu. Hållbarheten enligt tillverkaren är 6-8 veckor, våra är mer än dubbelt så gamla!! Tycker att jag varit duktig som kokat dem emellanåt och dragit i dem men det räckte tydligen inte. 
Så nu har jag att göra en liten stund med att leta reda på alla de nappar som är mer än 8 veckor gamla. Sysselsatt i säkert typ 5 minuter;)

Hjälp!!
På söndag är det 1:a advent och ljusstakarna ska således upp i fönstren men hur är det med julgardiner? 
Tomtarna åker ju upp när det är typ 2 veckor kvar till julafton men gardiner? Har samma problem varje år och jag kommer aldrig ihåg hur jag gjorde året innan... 
Ska gardinerna upp tillsammans med adventsljusstakarna eller tillsammans med tomtarna???

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)