Image Map

16 nov. 2010

Bildkavalkad


Har tagit en hel massa goa bilder i förra veckan så det blir ett bildinlägg istället för text.

                             

Aj aj mina ben sa William efter vaccinationen, men jag fick iallafall ett fint plåster=)
Alltid roligare att hålla låda inför publik än för tomma läktare, har inte mamma tid att lyssna just då så funkar gosedjuren precis lika bra!

   
Ja ja mamma, får väl visa att jag kan då då... men jag tycker inte det är roligt, okej?

                         
Det sägs att man ska börja med smakportioner när barnen intresserar sig för mat. Kan strepsils jordgubb funka som första smakportion då? Han är onekligen intresserad av det!

                       

oxå ett sett att mysa på framför TV:n;)

  
Grovhångel med mjukis-musen. Bra att veta att den fungerar om vi skulle råka tappa bort alla nappar samtidigt.

                         

   
Så här fina var vi när vi firade fars-dag hemma hos morfar. Gubbkeps, cardigan och pikétröja är ju ett måste när man ska fira gamlingen;)

   
Till sist en bild på en present till mig från Tomas, innetofflor i form av "one up" från Super Mario. Ja vad säger man... Lär inte tappa bort dem här hemma ialla fall, de syns!!=)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)