Image Map

30 sep. 2010

Backlog


Målet igår hanns inte riktigt med på alla plan.
Det blev backlog på naglarna men den är avklarad idag. Däremot så hann jag mer än jag trodde på påslakan igår, 3 sömmar kvar sen är det klart. Upptäckte dock att jag räknat galet fel när jag köpte tyg så i dagsläget är det bara ett påslakan utan örngott. Vet i katten hur jag tänkte när jag klippte i affären... 
jaja det är inte värre än att jag får åka och köpa en bit till;) 

Även Tomas hann med vad som var tänkt igår, nu sitter det covertapet i hela kontoret. Woho=) Det är denna sista biten som är så kul för man ser hela tiden hur det går framåt. Blir visuell skillnad för varje steg. Är en hel del kvar, målning, lister, golv och dörr men om man jämför med hur det sett ut under sommaren så är det en enorm skillnad! Inte längre en bastu utan ett vanligt rum under rekonstruktion. 

Idag ska William besiktigas, 2 månaders kontroll på BVC. Hoppas att han precis som bilen får blankt papper genom kontrollen;)
Har lite frågor att ställa och diskutera när jag ändå är där. Se vad jag får för svar... 

Nej nu har William sovit på tok för länge, dags att väcka honom så han slipper åka till doktorn i pyjamas. Det var inte riktigt så här jag trodde det skulle vara att ha bebis...

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)