Image Map

7 aug. 2010

Resorb and back in business


Efter en natt med krackelibang i huvudet på hög nivå så var jag ingen rolig mamma eller sambo imorse. Efter att William fått mat vid halv nio tiden så tog Tomas honom och jag fick försöka sova bort huvudvärken. 
Vid elva var William hungrig igen dessvärre hade inte den lilla farbrorn med gummiklubba fattat vinken utan var fast bosatt i mitt huvud. Då trollade Tomas, han kom med ett glas Resorb och 2 alvedon. Det gjorde susen efter en stund, jag var tillbaka i matchen igen!!

Idag har vi varit besöksfri och passat på att njuta av dagen ensamma. Stoppade ner William i vagnen efter frukost och gick på en lång promenad. Var mysigt att ut och gå tillsammans, fick lite tid att reflektera över veckan som varit. William är ju redan 1 vecka gammal, jag börjar tro på alla som säger att man ska ta vara på tiden för att den går så fort.
Gick förbi trädgårdsplantan på vägen hem. De hade öppnat igen efter semestern (någon som förstår logiken för en blomaffär att ha semesterstängt i juli? Inte jag iallafall!!) så vi passade på att köpa lite till krukorna utomhus. Det mesta där har dött under de senaste varma veckorna.
Resultatet nedan:

    
Jag är ganska imponerad över min egna kropp, den gör ett fantastiskt jobb med att bearbeta alla graviditetskilona. 
När vi blev inskrivna på förlossningen vägde jag 83,2 kg och idag en vecka senare står vågen på 72,3 kg. Som sagt: jag är imponerad!=)

                                                   

Vill passa på att tacka för all feedback! Alltid kul att folk tycker om att läsa det man skriver, ännu roligare när de talar om det=)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)