Image Map

15 aug. 2010

Jaha...


Jaha då har denna helgen passerat, gick nog lite för fort för mitt tycke... Hann inte riktigt med känner jag så här i efterhand, inget speciellt jag känner att jag missat utan vi har hunnit en massa saker. Nej den har bara gått lite för fort rent allmänt...

Igår fyllde William 2 veckor och det firade vi genom att åka till IKEA hela familjen. Tyckte det var en lagom tripp för att testa vad han säger om att åka bil längre sträckor. Vi kommer ju vilja åka upp till Varberg sen, då är det bra om han inte protesterar allt för mycket för att åka långt. 
Det gick så bra så det ska nog inte vara några problem. Blev som vanligt inget speciellt inhandlat på IKEA, matta och lampa till hans rum och nya tesilar. Vi är ju frekventa besökare av det stora varuhuset men handlar oftast bara lite åt gången;)

Idag har min far med familj varit på besök. Trevligt, de hade med sig deras lilla bebis. Gibzon, en av de minsta hundarna jag någonsin sett tror jag, söt är han iaf=)
William fick jeans, skjorta och slips av dem. Lagom ungefär till jul skulle jag tippa men supersöta=) Tackar, bugar och bockar!!

Imorn väntar besök av vänner som vill komma och se vår lilla kille och på tisdag kommer Tomas pappa och fru ner. Full rulle hela veckan men det är än så länge bara roligt när det kommer folk på besök. Så passa på att besöka oss medans jag fortfarande tycker så för rätt som det är kanske det vänder, det vet man aldrig! Då vill jag ha sonen helt och hållet för mig själv;)

Nu ska vi äta kvällsmat, the och scones och titta på söndagsfilmen. Förhoppningen är att sonen somnat för kvällen, håller tummarna!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)