Image Map

6 juli 2010

Det är nåt med Öland och Liten i magen!!


Trippen till Öland igår verkar ha samma effekt som förra gången...

Det har varit konstanta sammandragningar i magen hela långa dagen idag. Inga toppar eller dalar utan bara konstant tryck runt hela kulan. Känns som att det inte är så lång tid kvar... Eller rättare sagt jag hoppas att det inte är så lång tid kvar för ska det kännas så här fram till BF så blir jag både olycklig och knäpp!!

Legat på soffan hela dagen i ett försök att ta det lugnt men det hjälper inte, känns inte bättre för det. Magen slappnar inte av. Kanske skulle ta och testa den andra varianten, vara igång till max för att sätta igång det på riktigt?
Läste någonstans att klippa tånaglarna är ett bra sätt att få igång det, kan ju roa mig med det ikväll;) För det lär ju ta en stund innan jag har lyckats slutföra den bedriften menar jag.

Tänkt att vi ska ha lite grillning här hemma tillsammans med ett par vänner för Tomas imorn. De ville fira att han fyllt år, vi får väl se om det blir av eller inte. 
Detta kanske lägger sig under kvällen/natten, vem vet? Kan ju inte påstå att jag lägger för stor tilltro till det i dagsläget;)

Liten fundering bara, om det sätter igång ikväll/inatt... Hur gör man med det inbokade MVC-besöket vi har imorn kl 9? Måste man komma ihåg att ringa och avanmäla det eller sköts det med automatik från förlossningen? 
Typiskt mig att fundera på sånt, som att det inte finns annat att fundera på;) Men tycker inte om att missköta mina åtaganden. 

Vi får helt enkelt avvakta och se vad som händer... Som sagt det kanske inte händer nåt alls på ett tag till.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)