Image Map

30 juni 2010

Shoppingdag


Medans sambon var på utbildning för nya jobbet passade jag på att åka in till stan för en liten shoppingrunda. Varmt som attan men det var ganska skönt att vara inne i butikerna, iallafall de som har ordentlig AC. 
Blev lite barnkläder (var inte riktigt meningen men kunde inte låta bli;)), teer och småfix till mig. 
Bebiskläderna ligger i tvättmaskinen just nu så det blir ingen samlad bild. 

Sen var det ett besök hos Carina, sockerbulle och te. Inte dumt, inte dumt=) Mycket trevligt att träffas en stund, det är väl det som är den stora nackdelen med att gå hemma. Men saknar många kollegor...

Väl hemma var det middag och sen lite pulande. Plocka, fixa och trixa lite. Känner mig riktigt nöjd över dagen, uträttat en hel del utan att bli fullkommligt slut. Svetten har förvisso runnit om mig men jag har orkat, är det som är huvudsaken.

Började läsa igår när Tomas hade gått och lagt sig. En av böckerna som länge stått och gett mig dåligt samvete i bokhyllan, Dan Brown -  Den förlorade symbolen. 
   
Hann läsa 100 sidor igår innan det verkligen var dags att släcka lampan även för min del. (Klockan visade då strax över 3 mitt i natten) Men den verkar lovande precis som hans andra böcker, vi ska nog kunna bli nära vänner de närmsta nätterna;)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)