Image Map

1 juni 2009

Helg


Av någon anledning har jag blivit för djävla dålig rent ut sagt att uppdatera på denna sidan. Ska försöka skärpa mig lite, är så mycket annat som ska göras hela tiden bara. Sitter dessutom framför datorn hela dagarna på jobbet, inte lika kul när man kommer hem då.

Denna helgen har vi varit ledig men haft ett fullspeckat schema iaf.
i fredags var det middag med tjejerna på Olearys. Mat i mängder, lite dricka och väldigt mycket skrattande och fnissande=) Kul hade vi.
i lördags for vi hem till Emelie och Kalle, käkade pizza och grabbarna spelade Guitar Hero. Senare på kvällen var det fest på Galjamarken. trevlig fest även om man börjar kännas väldigt gammal i umgänget. En annan höjer medelåldern lite så att säga.
Igår var det Kalmar för hela slanten. Hjälpte Lovisa att handla hem en ny soffa. Lånade hennes föräldrars bil, får inte in en klippansoffa plus 3 pers i någon av våra bilar hur gärna vi än vill. Mission Impossible.
Riktigt mysig dag där uppe igår, blev en del inhandlat för Tomas o min del oxå. Nu har vi nog alla grejer hemma för att kunna färdigställa bion helt o hållet. Köpte bardisk o barstolar igår. Super tror jag att dt kommer att bli när det blir färdigt.

Vankas jobb nu idag, börjar 13.30. Seg tid men det brukar gå ganska fort när man jobbar kväll så. Mycket korta snabba samtal, blir det som jag håller tummarna för så kommer det nog bli en del adm idag oxå.

Kollade nu innan vad det kostar att SMS-blogga. Tänkte att det kanske är ett smidigt sätt att uppdatera bloggen lite mer frekvent. Men nej jag tror inte det.... 5 kr per inlägg!! plus operatörstaxa, nej tack det får bli på det hederliga viset även i fortsättningen. Helt galet....

nehä om man skulle börja röra sig mot jobbet. Börjar jobba ungefär när Tomas slutar... dessa veckorna när jag jobbar kväll hinner vi inte se mycket av varandra. Men klarar vi detta så klarar vi allt;) hihi

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)