Image Map

11 jan. 2009

Kalah


Idag har det varit en fullständig slappe dag.. Inte ens klätt på mig ordentligt utan bara skumpat omkring i myskläder hela dagen.
Lovisa har varit här på besök, vi har gått igenom massa kataloger. Ellos, H&M och Jotex. Hittade inte mycket roligt, det mest skojiga var faktiskt att kommentera alla fula kläder och gardinippsättningar=) Men vi hade kul och det är det som är huvudsaken. Tomas var gullig nog att baka en kladdkaka åt oss oxå så den festade vi på en stund.

Igår var det killkväll här hemma. Om man nu kan säga det med lika mycket tjejer hemma som killar. I vilket fall som helst så satt grabbarna och spelade PS3 medans vi tjejer spelade brädspel. Yatzy, Jenga och Rappakalja. Var en trevlig kväll, kul med lite sällskap så.

Äntligen har jag fått spela min julklkapp ordentligt, Kalaha=) Tomas och jag satt och spelade ett par omgångar tidigare idag sen körde Lovisa och jag två rundor nu på kvällen innan hon åkte hem. Tycker det är ett riktigt roligt spel=)!!

Min bil har hittat hem idag. Min lilla fina bil, pappa har lånat den i över en vecka nu. De har varit utan bil eftersom han glömde beställa besiktning i tid så det han bli körförbud på den;) ibland är det tur att man har två bilar så man kan hjälpa föräldrar i nöd;)

Imorgon börjar en tung vecka. Jobbar måndag till lördag och enbart kväll. Självvalt så jag ska inte klaga, det är trevliga pengar att jobba på det viset men visst är det tråkigt att man knappt hinner träffas här hemma. Sover tillsammans men det är väl ungefär det...

Är sugen på en ny mobil, egentligen vet jag inte varför. Ganska onödigt om jag ska vara ärlig, den jag har fungerar alldeles utmärkt, är bara sugen på att byta ut den. Äsch... Finns ignen anledning till det så då kan det egentligen vara. Fast den är fin, det är den... Sony Ericsson W760i röd. Tror egentligen att det är just det faktum att den är röd som gjort att jag fastnat för den;) Fjanterier.

Nej nu börjar klockan bli mycket och det är nog dags att tänka på refrängen. Natti Natti

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)