Image Map

5 dec. 2008

Kevin Kevin Kein


Har fortfarande en fruktansvärd magknip och jag kan inte begripa vad den beror på. Inte ätit nåt konstigt och jag kan gå på toaletten. När det huger till så är det bara att lägga sig dubbelvikt och vänta på att det ska gå över.
Gör ont mest hela tiden men ibland hugger det till riktigt ordentligt. Känns som om hela magen drar ihop sig till en sten.
Håller tummarna för att det går över tills imorn annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jobbar 7-15.30 imorn sen ska vi ha utbildningsfest på kvällen. Blir ingen dricka för min del då jag börjar kl 7 på söndag morgon igen men jag ska följa med och äta hade jag tänkt iaf. Kan nog bli trevligt, om magen blir som den ska igen det vill säga.

Nu är det alldeles strax dags för röstningen i Idol. Egentligen inte följt det mer än de sista 2 veckorna nu. Håller tummarna för Kevin, han är för jäkla duktig. Har "det" som man brukar säga. Och att Robin åker ut, han är inte ens i närheten av att vara i samma klass som Kevin och Alice.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)