Image Map

29 okt. 2008

Dag 3-Praktiska övningar


Orkade aldrig skriva något igår, Lovisa var här och efter att hon hade gått orkade jag inget annat än att krypa in i sängen och lägga mig. Begriper inte hur man kan man bli så trött av att bara sitta och lyssna.Helt galet men sant dessvärre, längesen man satt i skolan och bara tog emot information hela dagarna.

Dagarna två här nu har varit fullspäckade med information, men vi har äntligen fått börja komma igång och pilla i systemen själva. Känna tt man är lite produktiv. Det är mycket genomgångar och ren traggling, känns som att mycket utav det faktiskt sätter sig. Är ju inte meningen att vi ska kunna allt på en och samma gång som tur väl är, för det är mycket. Framförallt en väldig massa olika system som ska läras in. Mycket förkortningar och snabbkommandon men det kommer med tiden, fullständigt övertygad om det.

Nu börjar det även märkas vilka som kommer att hänga med eller inte.Ska absolut inte hänga ut någon, finns ingen att hänga ut heller för den delen men som sagt det börjar märkas vilka som har lätt för det eller inte. Ibland kommer det en hel del dumma frågor;) Nu säger de förvisso att det inte finns några dumma frågor men nja jag vet inte om jag håller med riktigt.

Upptäckt något helt livsfarligt på det nya jobbet. Det finns Selecta-maskiner i korridorerna, fylld med mängder av god choklad. Cacao creme är en ny förälskelse i mitt liv. Detta kan inte sluta väl, ett jobb där man mestadels kommer att sitta still hela dagarna och en Selecta maskin just runt hörnet. Ska det fortsätta så här får jag snart lägga in mig själv på rehab... Eller fatcamp, vilket som, vad som är mest skonsamt;)

Snart är det Greys på tv sen blir det natten för hela slanten. Redan dundertrött, tror nog jag hade somnat på 10 minuter.
Såg precis på tv att de ska bara köra sanningens ögonblick på 5:an igen. Fattar inte att folk bara kan gå med på att ställa upp i sånna program... För mig fullständigt obegripligt, fattar inte hur man frivilligt kan sätta sig i en sån situtation. Som om man inte vet vad man ger sig in på?! Som sagt, obegripligt!!!

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)