Image Map

22 juli 2008

Istället för en 97-årig tant

Sitter hemma i soffan med datorn i knät och kan knappt röra mig... Ryggen har gått i två bitar, iaf känns det så. Kan inte räta ut den utan går omkring som ringaren i Notre Damn, om jag inte passar mig så kanske jag förblir sån. Vet inte riktigt vad som hände, kände att ryggen värkte lite igår efter att jag klippt gräset men inget anmärkningsvärt. Första timmarna på jobbet var inte heller någon fara men efter att klättrat på ställningarna på lagret på jakt efter försvunna täcken och kuddar på inventeringen så kändes det inte längre speciellt bra längre. Nu efter 2 timmar på soffan så känns det inte ett dugg bättre. Tanken är att vi ska in och spela biljard ikväll med ett par vänner, får väl se hur det går för min del. Risken finns väl att jag inte kommer att nå fram till bordet.

Helgen spenderades i Varberg, rundvandring fredag-lördag och sen kalas på söndagen. Tomas har nu visat mig runt i och utanför stan. Varit och spelat minigolf, tittat på bilar och flygplan. Var Wings and Wheels när vi kom upp, en jätte stor veteransbilsträff, hur myckedt bilar och folk som helst. Tror vi satt i nästan en timme och bara tittade på alla vackra bilar som körde förbi.
Söndagen sen var det kalas som sagt. Alla syskonen samlade hemma hos Irene och Peter där det var mat i massor!!! Gott var det oxå, första gången jag ätit tårta med med vinbärsgele på. Låter inte nåt vidare men den var faktiskt förvånanasvärt god.





Nej...om jag skulle försöka tänja ut ryggen så jag kan röra mig som en 25-åring istället för en 97-årig tant.

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)